Meest gestelde vragen
Kan ik Wellmark verkopen in mijn winkel?
Super leuk dat je interesse hebt in Wellmark! Vul je gegevens in op deze pagina en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Wat is de status van mijn bestelling?
Na verzending ontvangt u een bevestiging met vermelding van de track en trace code. Niet ontvangen? Stuur een e-mail naar [email protected]
Er lijken kleine sneeuwvlokjes in mijn zeep te zitten?
Dit kan ontstaan door kou, zodra de zeep goed op kamertemperatuur is zullen de vlokken verdwijnen.
Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?
Dit is mogelijk, wel alleen als dat van tevoren wordt afgesproken, let er op dat als je onder het minimum bestelbedrag voor franco verzending zit, er handlingskosten worden berekend (deze zijn natuurlijk wel lager dan de verzendkosten).
Welke betaalmogelijkheden accepteert Wellmark?
Je kunt eenvoudig en veilig betalen via Ideal, creditcard, Apple Pay, Sepa overboeking, SOFORT banking, Bancontact, EPS en Giropay.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zodra jouw bestelling is geplaatst op onze website, gaan we hier zsm mee aan de slag. Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Neem contact op met ons en we kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Mijn bestelling is beschadigd ontvangen, wat nu?
Stuur een mail (met foto’s) naar [email protected] en we zorgen voor een gepaste oplossing.
De fles van mijn keuze heeft niet de gewenste tekst of kleur pomp, wat zijn de mogelijkheden?
Samen kijken we graag of we aan jouw wensen kunnen voldoen, stuur een mail met jouw aanpassingen/wensen naar [email protected], houd wel rekening met een iets langere levertijd en een eventuele wijziging in de prijs.
Wat zijn de verzendkosten?
Dit zijn de standaard verzendkosten van PostNL, voor meer informatie zie kopje in de footer: Verzenden en retourneren.